piątek, 16 listopada 2012

Wyniki dowcipnego candy

Witam serdecznie piątkowo. Chciałam bardzo gorąco podziękować za wszystkie dowcipne wpisy w candy! Dostarczyłyście mi na prawdę mnóstwo śmiechu i zabawy :) Wybór był naprawdę ciążki ale po długich dyskusjach z mężem :) wybrałam zwyciężczynię 
Uwaga, uwaga
wygrywa
TROJANDA z takim oto dowcipem
Jedzie dziadek Trabantem i nagle mu zgasł.
Po paru dosłownie sekundach zatrzymuje się najnowszy model Ferrari.
Kolo od Ferrari wyłazi z wozu i pyta, czy podholować.
Dziadek oczywiście się zgadza.
- I pamiętaj dziadku, jeśli coś będzie nie tak, to zamigaj lewym migaczem
Pierwsze skrzyżowanie - czerwone światło.
Po chwili podjeżdża najnowsze Porsche.
Kolo od Ferrari został wyzwany do wyścigu a że jego duma jest wielka, to nie mógł odmówić.
Ruszyli.
Po ok 5 kilometrach za rogiem stało dwóch policjantów i to co usłyszeli to tylko ziuuuuum, ziuuuum, ziuuum.
Odzywa się pierwszy policjant:
- Ty, widziałeś tego Ferrari? Z 290 km/h jechał!
- A tego Porsche? Z trzy stówki miał!
- A tego Trabanta? Migał, że będzie ich wyprzedzać.

Druga nagrodę, niespodziankę  wygrywa
MammaMai i dowcip małżeński
Mężczyzna kładzie się do łóżka i szepcze do żony:
- Nie mam slipek.
A żona odpowiada:
- Jutro Ci wypiorę ;-)

Dziewczyny serdeczne gratulacje i dziękuję za genialne dowcipy, przy obydwu popłakałam się ze śmiechu :) Proszę przyślijcie na mojego maila swoje dane adresowe, żebym mogła szybciutko wysłać Wam nagrody

P.S Jak Wam się podoba nowy wygląd mojego bloga?

10 komentarzy:

Dori pisze...

dziękuję za zabawę było super i śmiesznie:)

Unknown pisze...

Gratulacje dla dziewczyn. Blog ma sympatyczne tło. Najważniejszy jednak porządek i przejrzystość na nim. Pozdrawiam. =)

Ma_niusia pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń :-) Ależ się wesoło zrobiło!

Paseczkowa pisze...

Haha świetne dowcipy!
A nowy wygląd bloga bardzo fajny ;)

frezja pisze...

bardzo fajny nowy blogus ;D dzieki za zabawe, ja czytajac dowcipy u ciebie tez sie posmialam:D

Dwie lewe rączki pisze...

I oto chodziło :)

barbaratoja pisze...

Zaczynają królować gwiazdki, renifery , Mikołaje, a u Ciebie kwiatki, ekstra;-)
Wylosowane napisały świetne żarty, gratuluję im wygranej;-)

Trojanda pisze...

Dziękuję :):):) Zabawa przy czytaniu dowcipów była przednia :). Ogromnie się cieszę, a jeszcze dzisiaj jadąc z siostrą i szwagrem opowiedziałam im właśnie ten dowcip :):):) Zaraz wysyłam maila. Pozdrawiam :)

Małgoś 13 pisze...

Świetne dowcipy.Od razu na duszy lżej. Nowy wystrój bloga jest super. Gratuluję zwyciężczyni dziękuję za zabawę.

MammaMai pisze...

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Cieszę się tym bardziej, że pierwszy raz coś wygrałam. A dowcipy innych też były świetne! ;-)