niedziela, 30 lipca 2017

Jednorożec i kwiaty

Serdecznie Was Kochani zapraszam na najnowsze wyzwanie na blogu Come And Get It Challenges pt: "dodaj kwiaty". Kwiaty w waszych pracach mogą być własnoręcznie robione lub kupne, na papierze lub na stemplu. Do wygrania wspaniałe digi stemple od naszych sponsorów Bugaboo stamps oraz Lemon Shortbread.
Ja, jako inspirację, wykonałam "magiczną" karteczkę z jednorożcem wśród kwiatów. Digi stempel od Bugaboo stamps malowałam promarkerami a następnie wykonałam niebo tuszami distress i dodałam troszkę blasku brokatem w kleju. Brokat dodałam też na największym kwiatku.




wyzwania/challenges

4 komentarze:

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna i słodka!

Heather pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Heather pisze...

This is so gorgeous!! I LOVE that die cut border and all those beautiful flowers! Sweet image and a fabulous color combo, too! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Judy McKay pisze...

Very pretty colour scheme. Lots of great details. Have a creative week. Judy